malinfunderar

Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 23 februari 2011 18:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 22 februari 2011 19:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 19 februari 2011 14:48

Då var det lördag igen, veckorna flyger iväg nu och det är nog ett tecken på att jag mår ganska bra. Det känns som om jag är på väg ur höstens depp och ser ljust på alla olika möjligheter som öppnar sig. Hur det än livet utvecklar sig under våren så blir det nog riktigt bra :)

Idag har jag ägnat dagen åt att göra sån som jag tycker är skönt. Jag började med att ligga i sängen och grisa och somna om några gånger och vakndade av att solskenet strilade in i glipan från rullgardinen. Härligt härlig! Hade en tanke på långfärdsskridskor men den gav jag upp fort när jag såg att termometern stod på -20...


Sen gick jag upp kokade ett ägg, satte igång lite kaffe och dukade fram storfrukost och åt frukost lääääänge, satt och surfa och åt så länge att kaffet hann bli kallt.


(Jag har klämt in lite städning och sånt men det är ju inte så skönt   )


Sen gjorde jag en helkroppsskrubb (+lite ansning) innan jag packade väskan och åkte upp till lugnet. Där solade jag, underbart sköna och avslappnande 10 minuter (det gäller ju att vara försiktig). Sen gick jag vidare till simhallen och hoppade i plurret. Simmade och fick till en riktigt fin teknik och orkade simma 40 längder utan en sekunds vila. En riktigt skön genomkörare för kroppens alla muskler. Tog lite minder än en halvtimme, kändes som lång tid för 40 längder men jag tyckte hela tidne jag höll ett bra tempo så det kanske brukar ta så lång tid. Sen njöt jag en stund i bastun och värmerummet och drömde mig bort till sommaren   


En riktigt härlig dag än så länge, forhoppningsvis fortsätter den vara lika avslappnad och härlig. I kväll fortsätter försöket att vara vänner mellan mig och Phillip, han kommer hit och lagar lite mat åt mig och kolalr på film. Skönt med sällskap och hoppas att vi håller sams och inte kommer in på massa onödigt tjafs! Det har ju gått över en månad nu så jag hoppas att vi kan börja vänja oss vid tanken på att vi inte längre är ett par men fortfarande goda vänner.

Av Malin - 14 februari 2011 17:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 6 februari 2011 21:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 3 februari 2011 21:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards