malinfunderar

Alla inlägg under mars 2012

Av Malin - 5 mars 2012 20:23

Så då är jag åter i vardagen igen efter ett härligt lov med både träning och vila, man jag hade nog kunnat ha några fler mysiga soliga lediga vinterdagar. Förhoppningsvis är det härligt väder i morgon med för då ska jag stå i en skidbacke hela dagen på friluftsdag.


Onsdag till söndag var jag i nordligaste Värmland och testade på att vara hemmafru åt Jonas som var pistör i ski-crossvärldskuppen. Det är ju inte riktigt min grej t vänta på att min man ska komma hem från jobbet så jag pasade på att åka lite skidor. Två dar på längden och en dag ett försök på slalom. Jag behöver fotfarande mycket träning i båda dessa men det är ju tur att man är envis :)


Men en del slöande o hundmys med Hilda hann jag också med. Idag har jag jobbat och som vanligt är jag helt färdig när jag har haft lov så i kväll blir det nog inte mycket mer gjort.

God natt!!


Puss och kram

Skapa flashcards