malinfunderar

Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 4 november 2012 21:53

Jag lägger denna bloggen i vila på obestämd tid. Istället har jag och Jonas skaffat en gemensam blogg som handlar mer om vad som händer på gården och i våra liv.

Följ oss gärna på soranga.bloggplatsen.se 

puss och kram


Av Malin - 1 november 2012 13:30

Idag är jag I-lands bitter. Jag har lov och skulle kunna göra massa kul saker men det bara blåser och regnar, disken står och väntar och jag kan inte motivera mig att ta tag i all rättning jag behöver göra. Jag har ont i huvudet dessutom... Nä fy, nu får jag rycka upp mig och göra lite nytta, men jag vill verkligen inte läsa 100 likadana hidtorieuppgifter och skriva en lång lista på alla kompletteringar som ska göras.

I tisdags var jag på mitt nya jobb och fick överlämning, det ska bli kul att kunna fokusera fullt ut på det snart, nu är jag mest stressad av att ha så mycket att avsluta. Igår var jag hos tandläkaren för första gången på många år men det var inga bekymmer. Lite tandsten togs bort och det är hemskt obehagligt. Sen gick jag lite på stan och på loppis. Frissan hann jag också med. På kvällen skulle vi se film men som vanligt somnade jag och sov till och från i nästan 12 h i natt så nu borde jag vara utvilad. Tyvärr får jag ju alltid ont i huvudet av för mycket sömn.

Nä nu får jag väl börja läsa lite så jag får ta en paus snart...

Ovido - Quiz & Flashcards