malinfunderar

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Malin - 23 november 2009 21:37

Lite krångel och strul verkar det bli i veckan men jag får jobba och det är huvudsaken. Sundborn mån, tis och torsdag men har ingen bil. Så lite pusslade med bussar och skjuts verkar bli növändigt, drygt att vara besvärlig men vad ska man göra. På onsdag ska jag jobba i Borlänge på samma skola som förra veckan. Även denna vecka verkar jag få ihop över 20 arbetstimmar. Känns bra! På fredag har jag en arbetsintervju i Mora, det är ju en bit dit och det tar lite lång tid att åka dit. Men är det ett passande schema och jag blir erbjuden jobbet skulle jag inte tveka för att tacka ja. Man får väl äta frukost och jobba undan pappersarbete på bussen/tåget om jag skulle ha sån tur att jag får jobbet. Rektorn lät jättetrevlig så jag hoppas alla som läser detta hjälper till att hålla tummarna för mig på fredag eftermiddag!!

Ovido - Quiz & Flashcards