malinfunderar

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Malin - 9 april 2010 17:50

Nu insuper jag de sista dagarna av påskledighet och hoppas på att vädret ska bli riktigt vårigt. Idag började det med regn och rusk, så mycket snö ha regnat bort och på eftermiddagen kom solen så då gick jag ut och vårstädade på balkongen. Skitigt värre var det och hälften av skiten sitter väl på mig nu  men det var det värt, förhopningsvis kan jag spendera större delen av helgen i mitt "andra rum". Är rätt fantastiskt att jag har så stor balkong till min lilla etta men jag klagar inte, det är skitskönt på sommarhalvåret och jag är så glad att det äntligen går att sitta på den. Så nu önskar jag sol i morgon så vi kan grilla årets första köttbit i morgon och fira att Philip äntligen har fått ett jobb!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards