malinfunderar

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Malin - 7 december 2009 15:19

Idag kom granen upp ur källaren och jag har precis klätt fördigt den. Den passade bra i hallen och lyser upp lite lagom så nu har jag mysigt när jag sitter vid datorn.

  

Nu har jag tackat ja till jobbet i Avesta. Tror det kommer bli toppen trots att inte lönen var så hög som jag ville, det är en stor fördel att ha pedagogisk lunch och frukost varje dag och det tjänar man ju ganska mycket pengar på. Behöver bara betala för ett mål mat om dan i vardagarna. Sparar både tid och pengar och om man är trött en dag är det inte hela världen om man tar en burksoppa och en smörgås till middag. Om precis en månad börjar jag men jag ska dit och hälsa på på onsdag.


Det känns som om jag har suttit i telefon halva dagen idag och jag har ändå inte orkat ringa alla vikarelistor jag står på, det är ju ingen bådska egentligen. Annars har det ågtt en del tid åt att tvätta och inte en dag försent, sista byxorna har jag på mig nu, har nog aldrig haft så mycket tvätt på så kort tid. Förstår inte vad jag har gjort för att skita ner så mycket kläder. Nu ska jag ner en sista gång och hämta upp alla kläderna från torkrummet. 

Ovido - Quiz & Flashcards