malinfunderar

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Sambo i sommar

Av Malin - 29 april 2010 10:24

Ibland hjälper det att gnälla. Ibland hjälper det även att tänka utanför ramarna. Vi har velat ha ett hus eller en stor lägenhet att hyra med minst 3 rum och stort kök. Men när det kom ut en tvåa på markplan i Kopparstadens nya exklusiva trähus blev man ju så klart nyfiken på att titta hur den såg ut. Den var så fin och halt plötsligt kunde 2rok fungera aldeles utmärkt. På måndag ska vi skriva på kontraktet och runt första juli flyttar vi in. Det känns så otroligt bra! Funderar givetvis redna en himla massa på hur jag vill ha det i nya lägenheten. Vi kommer nog köpa nytt till vardagsrummet, ny soffa, nya bokhyllor och ny tv. Jag är oxå väldigt sugen på att klämma in en lite läshörna och köpa en snygg fårskinnsfåtölj att ställa i et hörn, problemt är ju bara att de är så himla dyra! Så jag har kommit på att om jag köper en begagnad fåtölj som ser ut ungefär såhär...

Klicka för att se nästa bild¨
och klär om den med sånhär fuskpäls....
Fårpäls

så kostar det ca 1000 kr!


Åhhh ska bli så roligt att flytta och inreda en ny lägenhet igen! Hoppas bara jag får nytt jobb till hösten så jag har råd att fixa allt så som jag vill a det!

 
 
Linda

Linda

29 april 2010 10:38

Hej. Kan du ta dig tid och rösta på fyra body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243023

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=242255

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=237867

Tusen tack om du tog dig tid :)
Det härliga med att flytta är att man får införskaffa lite nytt och göra det nya beboerligt :) Flyttar själv om en vecka och längtar :D Lycka till med flytten :D

http://lindahk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 12 december 2014 19:45

Hur uppmärksammar man tvåårig förlovning? Ja, den tilltänkte maken tog ett extraskift på jobbet, sonen ligger uppe i sin säng och håller på att somna och hundarna har nyss fått komma in. Då kan jag pusta ut, sätta mig i soffan och fira mitt lyckliga ...

Av Malin - 25 november 2014 22:31


Jag erkänner att jag inte alltid är särskilt positiv. Åtminstone inte när folk fantiserar hejdlöst om att vinna drömvinster och liknande. Någon har ibland kallat mig pessimist men jag själv skulle säga realist. Anledningen till att jag sällan hakar p...

Av Malin - 15 november 2014 23:46

För ett tag sedan läste jag den här krönikan som hade delats på Facebook: http://www.expressen.se/kronikorer/lediga-foraldrar-lamnar-in-barnen-for-att-ga-och-sola/ till viss del håller jag med men å andra sidan tycker jag att krönikören är oerhört tr...

Av Malin - 15 november 2014 22:14

Efter några år av kärlekseufori och ren och skär bebisbubbla känner jag ett behov igen att skriva av mig. Att ha ett forum för mina egna tankar. Någonstans där jag får fundera, reagera och analysera på mina egna villkor. Välkomna att följa med på en ...

Av Malin - 4 november 2012 21:53

Jag lägger denna bloggen i vila på obestämd tid. Istället har jag och Jonas skaffat en gemensam blogg som handlar mer om vad som händer på gården och i våra liv. Följ oss gärna på soranga.bloggplatsen.se  puss och kram   ...

Ovido - Quiz & Flashcards