malinfunderar

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Malin - 23 september 2012 23:11

Så var det, det där med att lägga sig i tid på kvällarna när jag jobbar dan efter. Klockan ringer 5.00 i morgon nu är kl 23.10 och jag har precis kommit i säng. Nya tag nästa söndag igen! Nån gång SKA jag lägga mig före tio...

Puss och kram

Av Malin - 23 september 2012 17:16

Jag har nog inte skrivit på bloggen att vi har höns. Vi fick 7 kycklingar av Jonas syster Jenny i inflyttningspreset och 3 visade sig vara tuppar! Igår slaktade vi en av dem och det visade sig att jag är en natufbegåvning på att fånga höns. Att tuppen var helt ok, lite seg var han allt Bengt-Uno. Han var ganska mager. Nästa gång får vi kanske läsa på lite mer. Nu har Ulrika nyss åkt hem efter en alldeles för kort helg. Jag och Hilda har det lite mysigt en stund innan jag ska ägna några timmar åt arbete. Det tar emot att resa sig när hon sover så gott på min mage.

Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards