malinfunderar

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Malin - 27 september 2012 22:22

...hur jag drar med mig samma påse med saker till och från jobbet utifall om jag eventuellt orkar rätta lite till när jag kommer hem... Jag måste nog inse att jag jobbar bäst på skolan vid mitt skrivbord! Idag gick jag och jobbade några timmar efter träningen och fick massor gjort. Jag har börjat få till ganska bra rutiner kring mitt liv men att planera in några fler kvällar på skolan sådär måste jag nog få till. Nu kan jag ha en skön fredags-känsla i morgon där jag inte är överhopad med saker jag inte hunnit. Hellre gör jag några långa dagar i veckan när jag bor borta än jobbar på helgen. När man har så duktiga elever är det ganska kul att jobba också!
Nu ska jag sova
Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards