malinfunderar

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Malin - 11 maj 2010 21:00

Nu har jag bestämt mig! Nu ska jag komma igång med träningen igen. Två gånger styrka och två gånger kondition i veckan ska det bli. Jag hade sån träningsvärk igår efter gymmet i söndags. Jag hade inte varit där på 4 veckor! Jag har visserligen sprungit några gånger och varit förkyld men nu är det bättring. Jag mår ju så mycket bättre när jag tränar.

Idag har jag sprungit veckans första konditionspass. 4 km på 23 minuter blev det. Gick ingenting och det var fantstiskt skönt, och jobbigt! Jag var så trött hela rundan men jag bestämde mig för att JAG SKA INTE GÅ ETT STEG! Och det gick minsann. Dessutom var det så otroligt fint väder, en solig kväll och det börjar bli grönt i skogen, en underbar vårdoft och fågelfkvitter. Det kan knappast bli bättre! Är det så här varje gång ska det inte bli några problem att komma i form!

Ovido - Quiz & Flashcards