malinfunderar

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Malin - 2 maj 2010 20:34

Valborgshelgen spenderades hos Philips föräldrar i sommarstugan. Det första jag gjorde när jag kom dit efter jobbet var att byta om och börja skyffla sand och köra ner till stranden för att fylla upp medans det var lågvatten fortfarande.  Det blev några timmars slitande, sen lite god mat, vin, brasa och bus med Philips brorsdöttrar. Dom är så gulliga och gosiga men outtröttliga, man får fylla sig själv när men börjar leka med dem!! Igår vaknade jag med en öm rygg men jag hjälpte till att köra några timmar till tills stranden var färdig och krattade och slet tills det började regna och jag satt i stort sett still resten av dagen och det känns i ryggen idag. Fy vilken träningsvärk jag har i ryggen. så steeeel! Men jag har lyckats leka och dansa med tjejerna och vårstäda nästan hela huset i flera timmar åt "svärföräldrarna". Hoppas att värken är mildare i morgon så jag slipper vara gnällspik i morgon på jobbet och orkar ta i på idrotten! På tal om det är det väl dags att packa väskan och göra kväller.



GOD NATT

Ovido - Quiz & Flashcards