malinfunderar

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Fryser

Av Malin - 6 maj 2010 12:59

Sitter på jobbet och fryser lite, vi har så förbannat kallt hela tiden och jag sitter väl förmodligen still för mycket. Är en lugn dag idag hittils i alla fall.


Igår fick jag och Philip äntligen skriva på för nya lägenheten och efter bara några timmar ringde en tjej om min lägenhet. Det konstiga med det är att den inte kommit ut på  internet ännu. Måste vara någon som tipsat bakvägen från kopparstadens personal eller nåt. Bra märkligt är det i alla fall.


Idag blir det nog en gnska lång dag. APT i eftermiddag men förhoppningsvis kan jag åka hem strax efter fyra. Tror det blir antingen en baguett på fiket i Hedemora eller SJ-mat idag beroaende på vilket transoprtsätt det blir hem i dag. Sen ska jag se till att springa en runda eller ta mig till gymmet i kväll. Det har inte blivit någon träning alls denna veckan för jag har varit så slut efter dryga arbetsdagar.


Till er som läser min blogg skulle jag tycka det var väldigt roligt om ni kommenterade ibland så man vet vilka som är inne och kikar.

 
 
Ingen bild

Ika

6 maj 2010 16:37

Jag läser din blogg! Kul att ni har hittat en lägenhet! kommer kanske och hälsar på i slutet av sommaren om ni är hemma då. kram

 
Ingen bild

Malin

6 maj 2010 18:58

Vad roligt att du läser den. Vi är nog hemma då, jag har väl förhoppningsvis fått ett jobb att börja på i Augusti. Men vi hade väl tänkt att åka till Perstorp några dagar när mamma och pappa kommit hem igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 12 december 2014 19:45

Hur uppmärksammar man tvåårig förlovning? Ja, den tilltänkte maken tog ett extraskift på jobbet, sonen ligger uppe i sin säng och håller på att somna och hundarna har nyss fått komma in. Då kan jag pusta ut, sätta mig i soffan och fira mitt lyckliga ...

Av Malin - 25 november 2014 22:31


Jag erkänner att jag inte alltid är särskilt positiv. Åtminstone inte när folk fantiserar hejdlöst om att vinna drömvinster och liknande. Någon har ibland kallat mig pessimist men jag själv skulle säga realist. Anledningen till att jag sällan hakar p...

Av Malin - 15 november 2014 23:46

För ett tag sedan läste jag den här krönikan som hade delats på Facebook: http://www.expressen.se/kronikorer/lediga-foraldrar-lamnar-in-barnen-for-att-ga-och-sola/ till viss del håller jag med men å andra sidan tycker jag att krönikören är oerhört tr...

Av Malin - 15 november 2014 22:14

Efter några år av kärlekseufori och ren och skär bebisbubbla känner jag ett behov igen att skriva av mig. Att ha ett forum för mina egna tankar. Någonstans där jag får fundera, reagera och analysera på mina egna villkor. Välkomna att följa med på en ...

Av Malin - 4 november 2012 21:53

Jag lägger denna bloggen i vila på obestämd tid. Istället har jag och Jonas skaffat en gemensam blogg som handlar mer om vad som händer på gården och i våra liv. Följ oss gärna på soranga.bloggplatsen.se  puss och kram   ...

Ovido - Quiz & Flashcards