malinfunderar

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Prioriteringar

Av Malin - 16 september 2011 19:07

Jag har insett att jag har lite mycket på min tallrik och måste prioritera vad som är viktigt att hinna med just nu. Bloggen är kul men måste nog prioriteras bort för tillfället, eller den har ju redan blivit bortprioriterad, dagbloggandet blev ju inte riktigt klart. Men jag måste vara rädd om min häsla och gör alla måsten så jag inte blir för stressad, så nu blir bloggen åter en kanal för min lust. Lusten att skriva av mig när det behovet faller på, jag bloggar ju trots allt mest för min egen skull så jag får leva med att förlora läsare eller inte ha några alls. Jag skriver för att må bra och avreagera mig på ditten och datten och ibland för att derla med mig av mna goda idéer, så se till tt kika in här ibland men räkna med att det kan gå ett tag mellan inläggen!


Puss och kram

 
 
Ingen bild

Mamma

18 september 2011 09:39

Du är klok! Bloggandet är ju inte så viktigt men det är kul att läsa den. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 12 december 2014 19:45

Hur uppmärksammar man tvåårig förlovning? Ja, den tilltänkte maken tog ett extraskift på jobbet, sonen ligger uppe i sin säng och håller på att somna och hundarna har nyss fått komma in. Då kan jag pusta ut, sätta mig i soffan och fira mitt lyckliga ...

Av Malin - 25 november 2014 22:31


Jag erkänner att jag inte alltid är särskilt positiv. Åtminstone inte när folk fantiserar hejdlöst om att vinna drömvinster och liknande. Någon har ibland kallat mig pessimist men jag själv skulle säga realist. Anledningen till att jag sällan hakar p...

Av Malin - 15 november 2014 23:46

För ett tag sedan läste jag den här krönikan som hade delats på Facebook: http://www.expressen.se/kronikorer/lediga-foraldrar-lamnar-in-barnen-for-att-ga-och-sola/ till viss del håller jag med men å andra sidan tycker jag att krönikören är oerhört tr...

Av Malin - 15 november 2014 22:14

Efter några år av kärlekseufori och ren och skär bebisbubbla känner jag ett behov igen att skriva av mig. Att ha ett forum för mina egna tankar. Någonstans där jag får fundera, reagera och analysera på mina egna villkor. Välkomna att följa med på en ...

Av Malin - 4 november 2012 21:53

Jag lägger denna bloggen i vila på obestämd tid. Istället har jag och Jonas skaffat en gemensam blogg som handlar mer om vad som händer på gården och i våra liv. Följ oss gärna på soranga.bloggplatsen.se  puss och kram   ...

Ovido - Quiz & Flashcards